perjantai 11. huhtikuuta 2014

Kyykkyhaaste päivä 59: 17 + 14 min

Olen jatkanut sinnikkäästi 30 päivän kyykkyhaastetta ensimmäisen 30 päivän jälkeenkin. Olen sen jälkeen venyttänyt päivän kyykkysaldoa vähän yli 30 minuutin, mutta joka päivä olen kökkinyt vähintään puoli tuntia. Tänään rikoin ennätykseni kyykkimisajassa: 17 minuuttia putkeen! Eli olen onnistunut venyttämään ajan 17-kertaiseksi 59 päivässä! Ei hullummin! Tänään oli myös toisella tavalla historiallinen päivä kyykkyhaasteen tekemisessä: puoli tuntia tuli täyteen kahdella istunnolla, joista jälkimmäinen oli 14-minuuttinen.

Tässä hyvät uutiset. Huono uutinen on se, että toisin kuin toivoin, flunssa jatkuu. Olen luullut itseni terveeksi parina päivänä viime ja tällä viikolla, mutta viimeistään illalla tai seuraavana aamuna olo on taas pahentunut. Poskionteloissa on painetta, päätä särkee, lihaksissa on voimattomuutta. Ehkä osansa on Paleo kickstartin alkutaipaleen ketoosilla, mutta ei tämä normaalia ole. Maanantaina yritin käydä salilla päänsärystä huolimatta, mutta heti kun aloin tehdä lämmittelykyykkyjä, päänsärky paheni ns. ponnistuspäänsäryksi ja piti lopettaa. Tein kevyttä hölkkää juoksumatolla ja lopuksi vähän rentoa kuntopyöräilyä, jotta sain edes jotakin tehtyä. Ne eivät sattuneet päähän.

Ei kommentteja: