lauantai 24. tammikuuta 2015

Uusi leuanveto-ohjelma: Grease the Groove

Kun olen päässyt joulutauon ja flunssan jälkeen palaamaan liikunnan pariin, olen pistänyt treeniohjelmaani hieman uusiksi.

Leuanvedossa homman nimi on nyt Grease the Groove. Idean löysin Super-sets -blogista. Lyhyesti: vedän leukoja lyhyitä sarjoja pitkin päivää, siten että niitä tulee 25-100 per päivä. Ja tätä hommaa tehdään 4-5 päivänä viikossa muun treenin ohessa. Leuanvetotanko on syytä olla kotona ja/tai töissä - minulla ne ovat molemmissa paikoissa.

Olen vetänyt nyt viiden leuan sarjoja sekä töissä, kotona että salilla. Jokaisen sarjan välissä on vähintään tunti aikaa.

Tavoitteena on kokeilla tätä vajaat kolme viikkoa ennen kuin minulle tulee 4 päivän reissu paikkaan, jossa leuanvetotankoa ei ole. Ennen reissuun lähtöä kokeilen, onko maksimini parantunut. Viimeksi tein maksimitestin 27.12. ja sain tulokseksi kymmenen leukaa. Tavoitteena on saada tietysti enemmän ja ennen pitkää rikkoa vanha ennätykseni eli 12 leuavetoa.

Ei kommentteja: